Хустський район
[Послуги] [Карта] [Зв’язок]    | Ви знаходитеся тут:   Головна    Новини
ПОВІДОМЛЕННЯ

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оголошення конкурсу з відбору суб’єкта оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення за межами населеного пункту на території Боронявської сільської ради Хустського району Закарпатської області  

 

  м. Хуст                                                                                         19. 08. 2017 року

 

Комісія з визначення суб’єкта оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, на виконання розпорядження голови Закарпатської обласної державної адміністрації від 10.03.2017 року  № 111 «Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки» оголошує конкурс з відбору суб’єкта оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки з метою її подальшого викупу.

Дата та час проведення конкурсу –  18 вересня 2017 року, 10:00 к.ч.

Місце проведення конкурсу – м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 21, приміщення Хустської районної державної адміністрації, ІІІ- ій поверх (малий зал райдержадміністрації).

 Відомості про об’єкт оцінки:

Земельна ділянка, розташована за адресою: за межами населеного пункту на території Боронявської сільської ради Хустського району Закарпатської області:

-         площа – 0,1250 га;

-         кадастровий номер: 2125381000:02:005:0031;

-         категорія: землі промисловості;

-         функціональне використання – для розміщення та експлуатації основних підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної машинобудівної та іншої промисловості (будівництво та обслуговування цеху з виготовлення будівельних матеріалів).

Конкурс здійснюється відповідно до Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 24.02.2015 року № 72 та зареєстрованого у Хустському районному управлінні юстиції від 27.02.2015 року за № 6/406.

Учасникам конкурсу необхідно до заяви подати конкурсну документацію яка складається з конкурсної пропозиції та підтверджуючих документів. До заяви на участь у конкурсі додаються:

- копії установчих документів претендента;

- копію ліцензії та сертифікату на право здійснення оціночної діяльності;

- копії кваліфікаційних документів оцінювачів, яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки;

- конкурсні пропозиції щодо вартості виконання робіт відповідно до калькуляції витрат, пов’язаних із виконанням робіт, а також  строк виконання робіт з експертної грошової оцінки земельної ділянки (подаються у запечатаному конверті)

Усі документи та копії документів посвідчуються підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності та скріплюються печаткою (у разі наявності).

Конкурсна документація подається у запечатаному конверті з описом підтверджуючих документів, що містяться в конверті.

Прийом конкурсної документації здійснюється з 21 серпня 2017 року та закінчується о 16:00 к.ч., 01 вересня 2017 року включно.

Кінцевий строк подання конкурсної документації – 01 вересня 2017 року до 16:00 к.ч.

Заяву з конкурсною документацією слід подавати до комісії з визначення суб’єкта оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок Хустської районної державної адміністрації за адресою: 90400; Закарпатська область, м. Хуст,                  вул. Карпатської Січі, 21, приміщення Хустської районної державної адміністрації, ІІ-ий поверх, кабінет № 46. Телефон для довідок: 5-21-75, офіційна веб-сторінка Хустської РДА: www.khust-vlada.gov.ua

 

 

 

 

 

Голова комісії з визначення суб’єкта

оціночної діяльності для проведення

експертної грошової оцінки земельних ділянок                            В.М. Сабадош

 

 

 

проведено нараду-семінар з головами Вишківської селищної та сільських рад району, яку очолив голова Хустської РДА Назарій Іванович Павлій

16 серпня, у малій залі районної державної адміністрації  проведено нараду-семінар з головами Вишківської селищної та сільських рад району, яку очолив голова Хустської РДА Назарій Іванович  Павлій.

Участь у нараді також взяли: перший заступник голови райдержадміністрації Віктор Сабадош, керівник апарату РДА Володимир Лендєл, голова районної ради Юрій Іванчо, заступник голови районної ради Михайло Калинич.

У ході семінару було розглянуто та надано кваліфіковані пояснення на такі питання: податок на нерухоме майно, відмінне від земельного; передача автомобільних доріг місцевого значення в оперативне управління облдержадміністрації; підготовка до опалювального сезону 2017-2018 років; стан мобілізаційної підготовки та функціонування загонів територіальної оборони; перехід оплати праці з паперових носіїв на віддалені точки доступу; монетизація субсидій; виконання місцевих бюджетів; виявлення у районі фактів африканської чуми свиней та вжиття заходів щодо недопущення її розповсюдження.

Тривало жваве обговорення кожного питання порядку денного. Крім того, головами виконавчих комітетів місцевих рад району було піднято ряд наболілих проблемних питань, на які отримано вичерпні відповіді. У цілому нарада пройшла плідно і конструктивно.

На завершення голова райдержадміністрації подякував присутнім за конструктивний діалог та висловив сподівання, що сьогоднішня зустріч принесе вагомі результати з питань, що розглядались.

 

 

 

Під керівництвом голови районної державної адміністрації Назарія Івановича Павлія сьогодні, 14серпня, відбулася щотижнева нарада

Під керівництвом голови районної державної адміністрації Назарія Івановича Павлія сьогодні, 14серпня, відбулася щотижнева нарада за участі першого заступника голови райдержадміністрації Віктора Михайловича Сабадоша, керівника апарату райдержадміністрації Володимира Миколайовича Лендєла, голови районної ради Юрія Олексійовича Іванчо, заступника голови районної ради Михайла Михайловича Калинича, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району. Насамперед, було підведено підсумки роботи за попередній тиждень.

Опісля головою райдержадміністрації було озвучено ряд важливих питань життєдіяльності району. Торкнулися питання  підготовки до сесії районної ради, засідання якої відбудеться 23 серпня поточного року, та актуального на даний час питання – виявлення у районі фактів африканської чуми свиней. 

 

 

Міжгірщина запрошує на ХІІ обласний фестиваль ''На Синевир трембіти кличуть''

В суботу, 19 серпня, на Міжгірщині відбудеться традиційний обласний фестиваль ''На Синевир трембіти кличуть''. Фольклорно-етнографічнесвято розгорнеться на березі високогірного озера Синевир. Гостям представлять закарпатські звичаї та обряди, ознайомлять з традиційним фольклором та місцевою самобутністю. У програмі — виставка-ярмарок виробів народних промислів, етнографічні експозиції та виступи найкращих фольклорних колективів Закарпаття. Спеціальні гості — народні артистки України Руслана Лижичко та Катерина Бужинська. Стартує фестиваль у с. Синевирська Поляна о 14.00 год.

         Цьогорічний фестиваль «На Синевир трембіти кличуть» дванадцятий за ліком. Він був започаткований Геннадієм Москалем у 2001 році і після кількарічної перерви відновлений у 2015-му. Фестиваль на березі Синевирського озера є одним із наймасовіших на Закарпатті. У минулому році його відвідали майже 10 тисяч туристів

 

 

Боржавська вузькоколійка

 4 серпня 2017 року, зі станції «Виноградів» у свій перший рейс по Боржавській вузькоколійці вирушив історичний потяг на чолі з ретро-паровозом.   Як відомо,  ретро-паровоз «ГР-280» прибув із Кіровоградщини(м. Гайворон) та двічі на тиждень (по п’ятницях і суботах) курсуватиме вузькоколійкою між Іршавою, Хмільником і Виноградовом.  

читати повністю

 

Людина НЕ товар

У рамках відзначення Дня протидії торгівлі людьми та з метою попередження та інформування громадян стосовно нелегального працевлаштування за кордоном та не потрапляння до рук работорговців 3 серпня 2017 року в приміщенні Хустського міськрайонного центру зайнятості відбувся «День відкритих дверей» на тему «Протидія торгівлі людьми».

У заході взяли участь директор Хустського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Дубчак Наталія Василівна, фахівець з соціальної роботи Хустського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Драгула Наталія Юріївна, начальник відділу праці та зайнятості населення управління соціального захисту населення Хустської РДА Шак Василь Васильович, директор Хустського міськрайонного центру зайнятості Гуц Володимир Петрович та особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості.

У рамках семінару обговорювались основні характеристики трудової міграції, причини її виникнення та небезпечні наслідки нелегальної міграції для сім’ї, особистості, суспільства. Присутні дізналися про те, на що потрібно звертати особливу увагу при виїзді за кордон з метою працевлаштування, щоб не потрапити в тенета агентств-шахраїв.

Торгівля людьми - це сукупність таких ознак, як вербування, перевезення, передача, продаж, усиновлення (удочеріння) у комерційних цілях, використання в порнобізнесі, використання у військових конфліктах, залучення до злочинної діяльності, трансплантація чи насильницьке донорство, примус до заняття проституцією, рабство і ситуації, подібні до рабства, примусова праця, використання шантажу, погроз, насильства».

Потрапити у пастку торговців людьми можна не лише за кордоном, а й у межах своєї країни! Володіння інформацією і її усвідомлення допоможе уникнути цієї небезпеки. Будьте пильними!

 

Після закінчення заходу, було проведено засідання круглого столу на тему «Протидія торгівлі людьми», з вже згаданими соціальними партнерами, на якому було узгоджено подальшу роботу з цього питання, а саме: спільні заходи в школах міста та району з учнями та вчителями, в тому числі і на базі мобільного центру професійної орієнтації, робота в населених пунктах, широке висвітлення питання торгівлі людьми на WEB-ресурсах, проведення семінарів в центрі зайнятості з безробітними тощо.

 

 

 

Оформлення допомоги при народженні онлайн 2017

Нещодавно Мінсоцполітики запровадило Е-послугу  оформлення допомоги при народженні дитини на порталі: e-services.msp.gov.ua

Відтепер допомогу при народженні батьки можуть оформити онлайн.

Основні переваги нової опції від Мінсоцполітики:

  • послугою ви можете скористатись не виходячи з дому чи офісу: подати заяву та отримати результат;
  • скористатися послугою ви маєте змогу цілодобово, кожного дня;
  • перелік документів скорочено.

 

Як скористатися послугою онлайн оформлення допомоги при народженні дитини:

1.Необхідно заповнити електронну форму заяви на сайті Мінсоцполітики: e-services.msp.gov.ua

Заяву необхідно засвідчити електронним цифровим підписом та подати її на розгляд.

Процес авторизації користувача на порталі https://e-services.msp.gov.ua/ відбувається у два способи: або через електронну пошту, або завдяки ЕЦП.

Далі відкривається електронна форма, яку слід заповнити. Власне, слід зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного проживання, якщо вони відрізняються. Також – обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати. Це може бути особистий банківський рахунок або відділення «Укрпошти». І насамкінець – система автоматично підкаже територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит.

Завдяки автоматичній перевірці і підказкам, заповнення електронної форми відбувається легко і просто – із мінімальним ризиком припущення помилок.

2. Далі ця заява потрапляє автоматично через виплатну систему Мінсоцполітики до кабінету працівника соцзахисту (Управління соціального захисту) за місцем реєстрації (прописки) заявника;

3. Працівник соцзахисту перевіряє подані документи і призначає допомогу;

4.  Далі ви вже маєте отримувати допомогу на вказаний банківський рахунок або через відділення Укрпошту, якщо обрали саме її для отримання допомоги.

Дана електронна послуга, яку  разом запровадили Міністерство соціальної політики, Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування запроваджена 30 березня 2017 року.

Завдяки налагодженій взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом скорочено кількість документів, які мають пред’явити заявники.

Відтепер не потрібна копія свідоцтва про народження дитини – працівники управлінь соцзахисту самостійно перевіряють онлайн наявність відповідного свідоцтва у реєстрі актів цивільного стану.

Якщо користувач має електронний цифровий підпис (ЕЦП), результати розгляду заявки також надходять онлайн – на електрону пошту заявника.

Але відсутність ЕЦП не є перешкодою для користування сервісом. У такому разі онлайн можна направити документи на попередній розгляд, що скоротить час особистого візиту до управлінь соцзахисту.

Розгляд документів щодо призначення державної допомоги відбувається протягом десяти днів від дня звернення.

Рішення про призначення допомоги надсилається заявникові електронною поштою (або надається особисто – під час візиту) протягом п’яти днів після прийняття відповідного рішення. Однак завдяки автоматизації, яка значно пришвидшує процес розгляду документів, заявник часто отримує рішення раніше встановленого законодавством терміну.

 

 

 

Жителі Хустського району мають можливість працевлаштуватися в державі Ізраіль

Хустський міськрайонний центр зайнятості інформує всіх зацікавлених мешканців району про можливість тимчасового працевлаштування висококваліфікованих працівників на ринку праці Держави Ізраїль, що надана українським громадянам в рамках міждержавної двосторонньої Угоди, укладеної між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль від 07 червня 2016 року (ратифікована та набула чинності 16листопада 2016 року).

читати повністю

 

Робочий тиждень розпочався нарадою з керівниками структурних підрозділів РДА

Сьогодні, 7 серпня, як зазвичай, робочий тиждень розпочався нарадою з керівниками структурних підрозділів РДА, установ та організацій району, яку  вперше за досить довгий період часу провели спільно керівництво районної державної адміністрації та районної ради.

Насамперед, голова райдержадміністрації Назарій Іванович Павлій  представив присутнім новообраних голову районної ради Юрій Олексійовича Іванчо та його заступника Михайла Михайловича Калинича, зауваживши, що сподівається на подальшу плідну співпрацю у сфері розвитку району.

Опісля перейшли до обговорення найбільш нагальних та наболілих проблем. Зокрема, були розглянуті питання у галузі бюджету, охорони здоров’я, захисту прав та інтересів дітей, підготовки загальноосвітніх шкіл району до нового 2017/2018 навчального року, виконання заходів з підготовки закладів соціальної сфери та об’єктів житлово-комунального господарства до осінньо-зимового періоду, виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери, розрахунків за енергоносії, соціального захисту населення тощо. 

 

 

Про зміни розпорядку робочого дня у зв'язку з аномально високою температурою повітря

Розпорядження голови Хустської районної державної адміністрації від 02.08.2017 № 255 "Про зміни розпорядку робочого дня у зв'язку з аномально високою температурою повітря"

 

29.07.2017  [14:45]

Друге засідання VIII сесії VII скликання

Рішення № 295 від 29.07.2017  "Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року №  235 «Про районний бюджет на 2017 рік (зі змінами від 05.04.2017, 28.07.2017  року)"

----------

Рішення № 296 від 29.07.2017 року "Про внесення змін до складу лічильної комісії"

----------

Рішення № 297 від 29.07.2017 року   "Про обрання голови Хустської районної ради"

----------

Рішення №298 від 29.07.2017 року  "Про присвоєння рангу посадової особи місцевого самоврядування голові районної ради"

----------

Рішення № 299 від 29.07.2007 року "Про обрання заступника голови Хустської районної ради"

----------

Рішення № 300 від 29.07.2017 року "Про створення тимчасової комісії по передачі печаток, ключів та іншого майна районної ради"

 

28.07.2017  [14:25]

Перше засідання VIII сесії VII скликання

Рішення № 289 від 28.07.2017 "Про визнання таким, що не набрало чинності рішення Хустської районної ради « Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року №  235 «Про районний бюджет на 2017 рік ( зі змінами від 05.04.2017 року), прийнятого на четвертому засіданні сьомої сесії 27.06.2017 року"

----------

Рішення № 290 від 28.07.2007 року  "Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року №  235 «Про районний бюджет на 2017 рік ( зі змінами від 05.04.2017 року)"

----------

Рішення № 291 від 28.07.2017  "Про підтримку позиції територіальних громад, висловленої  на громадських слуханнях та рішення відповідних сільських рад з приводу розміщення об’єктів гідроенергетики на руслі річки Ріка"

----------

Рішення № 292 від 28.07.2017 "Про дострокове припинення повноважень та звільнення з посади голови Хустської районної ради"

----------

Рішення № 293 від 28.07.2017 року "Про дострокове припинення повноважень та звільнення з посади заступника  голови Хустської районної ради"

----------

Рішення №294 від 28.07.2017 року  "Про проведення другого пленарного засідання восьмої сесії VII скликання та визначення порядку денного"



Псилання

Офiцiйне представництво Президента України Веб-портал органiв виконавчої влади України Верховна Рада України Закарпатська Обласна Рада Обласна гаряча лінія Teplo.gov.ua Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України Національна дитяча гаряча лінія Державний реєстр виборців Міністерство доходів і зборів України

Створено студією Вебрики


Хустська районна державна адміністрація.
2004-2011