Хустський район
[Послуги] [Карта] [Зв’язок]    | Ви знаходитеся тут:   Головна    Управління юстиц..
До уваги керівників неприбуткових підприємств, установ та організацій Закарпаття

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), з метою дотримання Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, зобов’язані були до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

Однак, Законом України від 21.12.2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» цей термін продовжений до 1 липня 2017 року.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", не підлягають виключенню з цього Реєстру до 1 липня 2017 року.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, що не відповідають вимогам статті 133.4 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій, зобов'язані до 1 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до органів фіскальної служби.

Установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами Кодексу, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Інформуємо, що подати документи для державної реєстрації громадських формувань можна до Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області (пл. Народна, 4, каб. 627, робочий телефон 3-35-87), Центрів надання адміністративних послуг та до місцевих Центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, згідно з Наказом Міністерства юстиції України «Про запровадження пiлотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17 червня 2016 року №1717/5).

Інформацію про місцезнаходження Центрів надання адміністративних послуг та місцевих Центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також зразки документів для державної реєстрації громадських формувань, розміщено на сайті Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області (https://zakjust.gov.ua).

В свою чергу, для зручності громадян, документи для попереднього перегляду (із зазначенням номеру телефону) також можна подавати на електронну адресу: o.horzov@zk.minjust.gov.ua або через Он-лайн будинок юстиції.

 

 

 

Добровільне виконання рішень про стягнення періодичних платежів

1. Виконавчий документ про стягнення періодичних платежів може бути самостійно надісланий стягувачем безпосередньо підприємству, установі, організації, фізичній особі - підприємцю, фізичній особі, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи.

2. Одночасно з виконавчим документом стягувач подає заяву, в якій зазначаються:

1) реквізити банківського рахунка, на який слід перераховувати кошти;

2) прізвище, ім’я, по батькові стягувача, реквізити документа, що посвідчує його особу.

3. У разі наявності заборгованості за виконавчими документами про стягнення періодичних платежів або заперечення її розміру боржником стягувач має право пред’явити виконавчий документ для примусового виконання.

4. Підприємства, установи, організації, фізичні особи - підприємці та фізичні особи, зазначені у частині першій цієї статті, за заявою стягувача зобов’язані здійснювати відрахування із заробітної плати, пенсії, стипендії та інших доходів боржника у розмірі, визначеному виконавчим документом, з урахуванням положень статті 70  ЗУ «Про виконавче провадження».

 

 

 

Хустський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області повідомляє

Хустський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області з метою ознайомлення населення та громадськості з основними напрямками реформування системи органів юстиції повідомляє, що у зв’язку з набранням чинності  нового Закону України «Про виконавче провадження» з 05.10.2016 року заяви про примусове виконання рішень приймає до виконання після сплати авансового внеску в розмірі 2 відсотків від суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати ( з 05.10.2016 мінімальний розмір заробітної плати становить 1450 грн. з 01.12.2016 – 1600 грн.)

Від сплати авансового внеску звільняються стягувачі за рішенням про:

-стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та за іншими вимогами що випливають із трудових правовідносин;

-обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;

-відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також смертю фізичної особи;

- стягнення аліментів;

-відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального провадження;

Також від сплати авансового внеску звільняються державні органи, інваліди війни, інваліди І та ІІ груп, законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів І та ІІ груп, громадяни, віднесені до категорії 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби.

 

Відкриті в органах казначейства рахунки Хустського районного відділу ДВС Головного територіального управління юстиції Закарпатської області

 

 

Скористайтесь послугою та отримайте свідоцтво про народження безпосередньо в пологовому будинкуДержавна реєстрація народження в пологових будинках!!!

До відома батьків!!!
Скористайтесь послугою та отримайте свідоцтво про народження безпосередньо в пологовому будинкуДержавна реєстрація народження в пологових будинках!!!
З метою створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг щодо державної реєстрації народження дитини, на виконання наказу Міністерства юстиції України від 26.08.2015 № 1593/5 «Деякі питання організації роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану, пов'язаної з державною реєстрацією народження дитини»  запроваджено пілотний проект з прийому заяв на державну реєстрацію народження та вручення свідоцтв безпосередньо в пологових будинках. З 16 березня 2016 року цією послугою при народжені дитини можуть скористатися батьки в м.Хуст. Даним пілотним проектом передбачена можливість подання документів для державної реєстрації народження та отримання відповідного свідоцтва безпосередньо в закладах охорони здоров'я, де приймаються пологи, не витрачаючи часу на черги при відвідуванні відділів державної реєстрації актів цивільного стану.
Ця послуга є абсолютно безкоштовною. 
Документи, які необхідні для реєстрації: - медичне свідоцтво про народження дитини (форма №103/0), що видається закладами охорони здоровя, де приймаються пологи;- паспорти або паспортні документи обох батьків, що посвідчують їх особу;- документ, який є підставою для внесення відомостей про батька дитини (свідоцтво про шлюб, спільна заява батька та матері дитини, заява матері). На основі цього здійснюється реєстрація. Працівники відділів державної реєстрації актів цивільного стану Закарпатської області готові оформлювати документи новонародженій дитині за 24 години в пологовому будинку. Крім того, звертаємо увагу, що батьки, які не звернулися за отриманням свідоцтва про народження дитини в пологовому будинку мають можливість протягом місяця безкоштовно звернутися у відділи ДРАЦС Закарпатської області для державної реєстрації народження (за видачею свідоцтва про народження). Скориставшись вищевказаною  послугою, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язане з державною реєстрацією народження, заощадивши свій вільний час.

 

Графік особистого прийому громадян

У відділі державної виконавчої служби Хустського районного управління юстиції Закарпатської області станом на 01.04.2016 підлягало виконанню 3 113 виконавчих проваджень,  з яких завершено 843, з яких фактично виконано 343 на суму 750 466 грн.

Щодо стану виконання виконавчих документів про стягнення до бюджету станом на 01.04.2016 підлягало виконанню 1 219  виконавчих проваджень з яких завершено 519, з яких фактично виконано  225 на суму 128 899 грн.

Начальником відділу було прийнято на особистий прийом  15 громадян.

Державними виконавцями відділу станом на 01.04.2016 направлено до суду Закарпатської області 24 подань щодо обмеження у праві виїзду за межі України боржників які ухиляються від сплати аліментів.

 

Графік особистого прийому громадян

У відділі державної виконавчої служби Хустського районного управління юстиції

 

Прізвище, ім’я, по   батькові

Посада

Дні прийому

Години        прийому

1.

 

 

Візічканич Тарас Васильович

Начальник відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Четвер

 

9:00-13:00

 

2.

Зейкан Олег Ярославович

Заступник начальника відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

3.

 

Калинич Михайло Михайлович

Головний державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

 

Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

4.

Юришинець Валерій  Миколайович

Головний державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Понеділок

 

9:00-13:00

5.

Корнута Василь Васильович

Головний державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

6.

Якоб Юрій Васильович

Старший державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

7.

Лейвай Ганна Василівна

 

Старший державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

8.

Грець Микола Миколайович

 

Старший державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

9.

Потапова Неля Вікторівна

 

Державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

 Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

10.

Філоненко Катерина Олександрівна

Державний виконавець відділу ДВС Хустського РУЮ

 

Понеділок

 

 

9:00-13:00

 

 

 

 

Примітка: Прийом громадян проводиться за адресою: вул. Поперечна, 2, 3-ій поверх готелю «Верховина» м.Хуст

Телефон для довідок 4-36-36, 5-20-36, 5-11-16

 

 

Начальник відділу                                                                    Візічканич Т.В. Вик.Дем’ян 43636

 

 

18.03.2016  [08:49]

У відділі державної виконавчої служби Хустського районного управління юстиції Закарпатської області станом на 01.03.2016 підлягало виконанню 2 725 виконавчих проваджень,  з яких завершено 326, з яких фактично виконано 194 на суму 248 030 грн.

Щодо стану виконання виконавчих документів про стягнення до бюджету станом на 01.03.2016 підлягало виконанню 955  виконавчих проваджень з яких завершено 168, з яких фактично виконано  на суму 103 146 грн.

Начальником відділу було прийнято на особистий прийом  12 громадян.

Державними виконавцями відділу станом на 01.03.2016 направлено до суду Закарпатської області 15 подань щодо обмеження у праві виїзду за межі України боржників які ухиляються від сплати аліментів.

 

 

 

Начальник відділу                                                                    Візічканич Т.В. Вик.Дем’ян 43636

 

 

 

05.03.2016  [11:09]

Військовим пенсіонерам

З 1 січня 2016 року набрав чинності закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 № 911 (далі – Закон), яким врегульовано  питання пенсійного забезпечення  у 2016 році.

Цим Законом продовжено особливий порядок виплати пенсії працюючим пенсіонерам з числа одержувачів пенсій за Законом України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших категорій осіб ”у 2016 році.

Тимчасово, у період з 1 січня 2016 року по 31 грудня 2016 року, особам (крім інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи, ветеранів військової служби та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія пункту 1 статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ), які працюють на посадах та на умовах, передбачених законами України "Про державну службу""Про прокуратуру""Про судоустрій і статус суддів", призначені пенсії/щомісячне довічне грошове утримання не виплачуються.

При цьому пенсії, призначені відповідно до закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб» ветеранам військової служби виплачуються в повному обсязі. Належність до ветеранів військової служби підтверджується  відповідним посвідченням.

Відповідно до постанови КМУ від 30.08.1999 № 1601 Про порядок видачі посвідчення і вручення нагрудного знака "Ветеран військової служби" посвідчення та нагрудні знаки "Ветеран військової служби" видаються (вручаються) особам, які набули статусу ветеранів військової служби відповідно до Закону України "Про статус ветеранів військової служби та їх соціальний захист".

З 01.01.2016 року виплату пенсій, призначених  відповідно до закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» працюючим ветеранам військової служби буде нараховано в повному обсязі на підставі їх заяв та відповідних посвідчень.

 

25.02.2016  [16:42]

Сплата аліментів на дитину

Відповідно до статті 189 Сімейного Кодексу України передбачено, що батьки мають право укладати договір про сплату аліментів на дитину, в якому визначають розмір, умови, порядок та строки виплати. Умови договору не можуть порушувати права дитини, які встановлені законодавством.

Договір про сплату аліментів укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню, у випадку недотримання такої процедури - договір визнається недійсним.

Нотаріальне посвідчення договору дає можливість здійснювати примусове стягнення, у такому випадку аліментний договір має силу виконавчого листа, є підставою для стягнення державним виконавцем коштів на утримання дитини в безспірному порядку.

 

читати повністю

 

22.02.2016  [14:19]

Хто має право на альтернативну (невійськову) службу?

Громадяни України, які відповідають усім наступним вимогам: 

  1. підлягають призову на строкову військову службу;
  2. сповідують релігію та належать до релігійних організацій, віровчення яких не допускає користування зброєю (перелік таких організацій затверджений Постановою Кабміну від 10.11.1999 року № 2066);
  3. документально підтвердили істинність своїх переконань (довідка релігійної організації, наявність релігійної освіти чи певного духовного сану, тощо);
  4. щодо яких відповідною комісією місцевої державної адміністрації прийнято рішення про направлення на альтернативну (невійськову) службу замість проходження строкової військової служби.

 

 

22.02.2016  [14:18]

Право на отримання правової допомоги

      Право на отримання правової допомоги закріплене ст. 59 Конституції України.

      З 1 січня 2013 року безоплатну правову допомогу в Україні надається у кримінальних провадженнях.

      Безоплатну вторинну правову допомогу за цей час отримали понад 206 тис. українців. Вдалося мінімізувати ризики свідчень проти себе та чинення тиску з боку правоохоронців.

      Українськими судами впродовж 2013-2015 рр. було винесено 378 виправдувальних вироків саме у тих справах, які вели адвокати системи безоплатної правової допомоги (більше 50% від загальної кількості виправдувальних вироків по Україні).

      Під час Революції Гідності до центрів надійшло 389 повідомлень про затримання осіб у зв’язку з масовими мирними акціями протесту. 277 затриманих (71 %) скористалися правом на правову допомогу. Завдяки клопотанням захисників 65% затриманих отримали більш м’який запобіжний захід та були звільнені з-під варти.

      З 1 липня 2015 року по всій Україні почали працювати 100 центрів надання безоплатної правової допомоги у кримінальних, адміністративних та цивільних справах.

 

читати повністю

 

12.02.2016  [16:51]

Cтан виконання виконавчих документів

У відділі державної виконавчої служби Хустського районного управління юстиції Закарпатської області станом на 01.02.2016 підлягало виконанню 1 972 виконавчих проваджень,  з яких завершено 93, з яких фактично виконано 68 на суму 95 491 грн.

Щодо стану виконання виконавчих документів про стягнення до бюджету станом на 01.02.2016 підлягало виконанню 470  виконавчих проваджень з яких завершено 54, з яких фактично виконано  на суму 17 930 грн.

Начальником відділу було прийнято на особистий прийом  7 громадян.

Державними виконавцями відділу станом на 01.02.2016 направлено до суду Закарпатської області 8 подань щодо обмеження у праві виїзду за межі України боржників які ухиляються від сплати аліментів.

 

 

 

Начальник відділу                                                                    Візічканич Т.В. Вик.Дем’ян 43636


Новини

29.05.2017 [14:52]

Відбудеться товариський футбольний матч між збірними ветеранів України та Угорщини

 

29.05.2017 [14:48]

До Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, завітав голова Хустської РДА Назарій Павлій, аби привітати із закінченням навчального року випускників

 

29.05.2017 [14:39]

«Ми - надія твоя, Україно»

 

29.05.2017 [14:31]

Проведено семінар-навчання за участі головних розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

 

23.05.2017 [15:21]

Відбулося засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

 

Псилання

Офiцiйне представництво Президента України Веб-портал органiв виконавчої влади України Верховна Рада України Закарпатська Обласна Рада Обласна гаряча лінія Teplo.gov.ua Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України Національна дитяча гаряча лінія Державний реєстр виборців Міністерство доходів і зборів України

Створено студією Вебрики


Хустська районна державна адміністрація.
2004-2011