Хустський район
[Послуги] [Карта] [Зв’язок]    | Ви знаходитеся тут:   Головна    Державна служба    Про державну слу..
НА ШЛЯХУ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ

В рамках реалізації  Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна влада»    з 1 січня 2013 року  вступить в дію новий  Закон України «Про державну службу»,  з метою його реалізації   фахівцями Національного агентства з питань державної служби України   розроблено ряд   проектів наказів та   постанов Уряду,   які мають суттєві зміни та новели на відміну від діючих нормативних актів, зокрема, вони стосуються.

Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. Відповідно до якого державний орган повинен не пізніше ніж за місяць з дня отримання вакансії обов’язково  розмістити оголошення в офіційних ЗМІ про проведення конкурсу, а також у разі   подання одної заяви  конкурс проводитиметься  повторно.

Ведення особових справ державних службовців.    Особова справа має містити    довідку про результати спеціальної перевірки  особи, медичну довідку про стан здоров’я, акт передачі справ і майна у разі звільнення державного службовця, відомості   щодо працюючих близьких осіб в органі, обмеження вступу на державну службу та результати оцінювання державного службовця.

 Положення про службу персоналу держаного органу.   Служба персоналу  здійснює   підготовку   програм іспиту (тестів)   для проведення конкурсу,  визначає спеціальні вимоги щодо    професійно-кваліфікаційного рівня осіб, які претендують на заняття посад державної служби,    організовує заходи з підвищення рівня професійної компетентності, що зміщує акценти з кадрового діловодства, яке наразі домінує у кадрових підрозділах, до управління трудовими ресурсами органів державної влади.

Оцінювання службової діяльності. Встановлюється чіткий взаємозв’язок результатів оцінювання з відповідними управлінськими рішеннями проходження державної служби -  службовою  кар’єрою та зарплатою державного службовця.

читати повністю

 

Розвиток та реформування державної служби в Україні

МАГІСТРАТУРИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ –ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ

ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

 

Становлення демократичної, правової, соціальної держави, розвиток громадянського та інформаційного суспільства, європейська інтеграція України, проведення політичної, адміністративної та економічних реформ потребують, щоб компетентність, професіоналізм і лідерство відігравали провідну роль у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Новий Закон України «Про державну службу» утверджує вимоги високого рівня професійної компетентності осіб, здатних забезпечити результативну роботу органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Лише фахівці, які мають належну професійну підготовку, спроможні ефективно реалізовувати поставлені перед ними завдання. Тож поступальний рух українського суспільства до затвердження європейських стандартів якості життя, вимагає якісно нового підходу до комплектування органів державної влади та органів місцевого самоврядування висококваліфікованими фахівцями відповідно до сучасних вимог управлінського процесу.


читати повністю

 

Роз’яснення з наступних питань щодо державної служби:

 Який порядок продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування?

Згідно зі статтею 18 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування становить 60 років для чоловіків і 55 років для жінок. Ці обмеження не поширюються на посадових осіб місцевого самоврядування, які обираються на посади відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Досягнення посадовою особою місцевого самоврядування граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування є підставою для припинення служби (стаття 20 цього Закону).

У разі необхідності термін перебування на службі в органах місцевого самоврядування може бути продовжено, але не більш як на п'ять років за рішенням сільського, селищного, міського голови, голови районної, районної у місті, обласної ради.

Продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування є правом сільського, селищного, міського голови, голови районної, районної у місті, обласної ради, а не його обов'язком. Тому, перебування на службі посадових осіб місцевого самоврядування продовжується у кожному випадку окремо за поданням керівника відповідного структурного підрозділу (відділу, управління, іншого виконавчого органу ради) на термін в залежності від конкретної ситуації.

Рішення про продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування приймається сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради до досягнення особою граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування та оформляється відповідним наказом чи розпорядженням.

читати повністю

 

Новий закон про державну службу-ключовий документ у системі її реформування

З метою впровадження системних змін та модернізації моделі державного управління, яка зробить владу доступною, прозорою та ефективною, наприкінці 2010 року в Україні розпочато адміністративну реформу. 10 січня цього року  президент України підписав новий Закон України «Про державну службу». Про існуючі проблеми, а також новації нинішнього законодавства про державну службу розмірковує Василь Попадинець, начальник Управління державної служби в Закарпатській області.

Цей закон є ключовим в контексті удосконалення системи державної служби в Україні.  

Слід зазначити, що діюче законодавство, про державну службу  не відповідає сучасним вимогам державного управління та  європейським принципам  публічного адміністрування. Найбільш проблемними питаннями є:

висока плинність кадрів, нестабільність .  У період з 2007 – 2010 років плинність кадрів на державній службі – на рівні 15 %. ( До речі  у розвинутих країнах такого терміну, як плинність кадрів взагалі не існує);

 низький рівень заробітної плати. На теперішній  час майже 80% державних службовців отримують заробітну плату близько 1000-1200 гривень;

прийняття на державну службу та просування по ній, відбувається недостатньо прозоро, справедливо та політично нейтрально;

система класифікації посад не передбачає розмежування адміністративних та політичних посад;

професійне навчання не отримує належної постійної та послідовної підтримки, - як ключовий інструмент розвитку спроможності державної служби;

кадрові служби не відіграють належної аналітичної та стратегічної ролі у плануванні та управлінні діяльністю органу влади.

Все це посилює непривабливість державної служби, зокрема для молоді і  негативно впливає на якість надання адміністративних послуг.

читати повністю


Новини

10.11.2017 [14:21]

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС ДИТЯЧОГО МАЛЮНКУ НА ТЕМУ: "МРІЯ ДИТИНИ - ЩАСЛИВА СІМ'Я!"

 

09.11.2017 [00:00]

Підбиті підсумки 1 етапу маркування спільного з Виноградівщиною туристичного маршруту «Шлях Пинті»

 

07.11.2017 [20:00]

Урочиста церемонія вручення ключів від шкільних автобусів

 

30.10.2017 [16:26]

Делегація з Польщі відвідала Хустщину

 

27.10.2017 [15:34]

Закарпатців у районах з правових питань консультуватимуть у мобільних точках доступу

 

Псилання

Офiцiйне представництво Президента України Веб-портал органiв виконавчої влади України Верховна Рада України Закарпатська Обласна Рада Обласна гаряча лінія Teplo.gov.ua Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України Національна дитяча гаряча лінія Державний реєстр виборців Міністерство доходів і зборів України

Створено студією Вебрики


Хустська районна державна адміністрація.
2004-2011