Хустський район
[Послуги] [Карта] [Зв’язок]    | Ви знаходитеся тут:   Головна    Хустська ОДПІ    новини
Операції, що не вважаються реалізацією пального

До уваги платників акцизного податку, Хустська ОДПІ повторно нагадує, що з 01.01.2017 року набрали чинності закони України, якими внесено ряд змін до Податкового кодексу України, зокрема, внесено зміни до визначення терміна  «реалізація пального» (для цілей оподаткування акцизним податком), відповідно до яких реалізацією пального не вважаються  операції з передачі (відпуск, відвантаження)  пального в споживчій тарі ємністю до 2 л (включно), крім операцій  з реалізації такого пального його виробниками (абзац другий пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу).

Таким чином, суб´єкти господарювання, які здійснюють реалізацію пального в споживчій тарі ємністю до 2 л (включно) (крім виробників пального), не є платниками акцизного податку  з реалізації пального і на них не поширюються норми Податкового кодексу щодо реєстрації  як платників акцизного податку з реалізації пального, складання та реєстрації акцизних накладних, обов´язковості подання  декларації акцизного податку.

До осіб, які реалізують пальне в ємностях до 2 л, не застосовуються штрафні санкції  за здійснення суб´єктами господарювання операції з реалізації пального без реєстрації таких суб´єктів  платниками акцизного податку, передбачені п. 117.3 ст. 117 Податкового кодексу, та штрафні санкції за порушення порядку  реєстрації  акцизних накладних і розрахунків коригування до таких акцизних накладних у ЄРАН, передбачені ст. 1202  зазначеного Кодексу.

При цьому зазначені штрафні санкції не застосовуються з дати виникнення зобов´язання  щодо реєстрації суб´єкта  господарювання платником акцизного податку з реалізації пального або реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування.

 

 

 

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

 

Хустська ОДПІ інформує про початок кампанії декларування доходів громадян, отриманих протягом 2016 року

Хустська ОДПІ інформує, що з 1 січня 2017 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2016 року, яка триватиме до 1 травня 2017 року. Декларування доходів пов’язано із виконанням платниками податку на доходи фізичних осіб норм Податкового кодексу України, згідно з якими громадяни зобов’язані подати та/або мають право подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року для отримання податкової знижки та повернення частини сплаченого ними із заробітної плати податку.

         Платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2016 року, податкову декларацію можуть подати упродовж всього року.

          Обов’язок з подання річної податкової декларації про майновий стан і доходи виникає у разі:

- при отриманні доходів від особи, яка не є податковим агентом (від інших фізичних осіб (резидентів або нерезидентів));

- при отриманні окремих видів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але не звільнені від оподаткування;

- доходи від операцій з інвестиційними активами;

- іноземні доходи;

- інших доходів, декларування яких передбачено чинним законодавством.

             Крім того, подати декларацію можуть фізичні особи, які мають право на податкову знижку. Зокрема, це громадяни, котрі сплачували протягом минулого року за навчання закладам освіти, страхували себе або членів своєї сім’ї, сплачували проценти за іпотечним житловим кредитом та інше. Таким громадянам Податковим кодексом надано право подати декларацію на податкову знижку та отримати повернення частини сплаченого протягом 2016 року в бюджет податку на доходи.  Умови, порядок надання податкової знижки, перелік витрат, дозволених для включення до складу податкової знижки та обмеження щодо права на її  нарахування  визначені у ст. 166 Податкового кодексу.

          За вибором платника податків декларація подається за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв´язку. Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше ніж за п´ять днів до закінчення граничного строку подання.

      Перед поданням декларації можна попередньо звернутися до податкової інспекції за телефоном 4-50-30 та додатково з’ясувати всі незрозумілі для платника податку питання щодо порядку заповнення та подання податкової декларації.

      Нагадаємо, що форма податкової декларації про майновий стан і доходи затверджена  наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 року  №859 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року № 821).

        Порядок подання річної декларації про майновий стан і доходи визначений ст. 179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами і доповненнями).  Податкова декларація про майновий стан та доходи, отримані у 2016 році, від жителів міста Хуст та Хустського району приймається за адресою: м. Хуст, вул. Духновича, 17.

        Шановні громадяни! Не відкладайте свій візит до податкової інспекції на останній день подання декларацій, сумлінно виконайте свій громадянський обов’язок та своєчасно подайте декларацію про доходи за 2016 рік.

 

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

 

Платники Хустщини знайомились зі змінами в податковому законодавстві

Своєчасне інформування платників про новації в законодавстві сприяє попередженню та уникненню порушень. 24 січня 2017 року в приміщенні сесійного залу Хустської районної державної адміністрації відбувся організований працівниками Хустської ОДПІ та фахівцями Головного управління ДФС у Закарпатській області семінар, на якому було розглянуто новації в податковому законодавстві, внесені Законами України від 20.12.2016 № 1791-VIII  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та від 21.12.2016 № 1797- VIII  «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

У семінарі взяли участь заступник начальника відділу організації роботи Головного управління ДФС у Закарпатській області Алла Дацюк, голова ради ТВ Асоціація платників податків України у Закарпатській області Марта Волощук, начальник Хустської ОДПІ Головного управління у Закарпатській області Михайло Мондич, який  звернувся до присутніх зі вступним словом, акцентувавши увагу на важливості інформування громадськості про порядок справляння податків і зборів, про останні зміни в податковому законодавстві, залучення платників до активних взаємовідносин з органами Державної фіскальної служби.

На семінарі було порушено питання про особливості обчислення та справляння єдиного соціального внеску, акцизного та екологічного податку, рентної плати та плати за воду, змін ставок єдиного податку. Про ці новації у своєму виступі говорила Марта Волощук.

Алла Дацюк повідомила про зміни стосовно визначення термінів «електронний кабінет», нерезиденти, що мають офшорний статус, курсова різниця, індивідуальна та податкова консультація, податковий борг, сервісне обслуговування платників податків,  ознайомила присутніх зі змінами в системі оподаткуванням податком на прибуток, закцентувавши увагу на визначенні податкових різниць, оподаткуванні нерезидентів, амортизації; оподаткуванням податком на додану вартість, прокоментувавши поняття визначення об´єкта оподаткування ПДВ, порядку заповнення та реєстрації (блокування реєстрації) податкових накладних в ЄРПН тощо. 

Кожен із присутніх мав можливість отримати особисту кваліфіковану консультацію, поради та застереження.

Хустська ОДПІ закликає платників податків бути обізнаними із новаціями в законодавстві, брати активну участь у семінарах та публічних заходах, організовуваних фіскальними органами.

  

 

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

 

Про організацію перевірок

Хустська ОДПІ повторно нагадує про прийняття Закону України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покрашення інвестиційного клімату в Україні» (далі Закон № 1797), який набрав чинності з 1 січня 2017 року (за виключенням окремих статей), яким внесено зміни до Податкового кодексу України (далі - Кодекс), що стосуються, зокрема, контрольно-перевірочної роботи.

Пунктом 8 розділу 1 Закону № 1797 доповнено Кодекс статтею 193 та викладено в новій редакції п.п. 191.1.1 п. 191.1 ст. 191, якими визначено перелік функцій державних податкових інспекцій, а функцію контрольно-перевірочної роботи закріплено виключно за контролюючими органами обласного та центрального рівнів.

Отже, з 01.01.2017 організацію та проведення документальних і фактичних перевірок може бути здійснено (в т.ч. видано наказ про проведення, оформлено направлення (посвідчення), складено акт (довідку) та податкові повідомлення-рішення, вимоги (рішення) зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - ЄСВ), за їх результатами) лише зазначеними вище органами.

Водночас уточнено, що документи з питань проведення перевірок (запити, накази, акти, повідомлення про місце і час проведення розгляду заперечень, податкові повідомлення-рішення) надсилаються платникам податків у порядку, встановленому п. 42.2 ст.42 Кодексу.

При цьому, із урахуванням вимог п. 20.4 ст. 20, п. 77.4 ст. 77, п. 78.4 ст. 78, п. 79.2 ст. 79 та п. 80.2 ст. 80 Кодексу, рішення про проведення документальної планової, позапланової та фактичної перевірки може прийматись не тільки керівником органу державної фіскальної служби, а також його заступником або уповноваженою особою.

Крім того, Законом № 1797-VIII запроваджено оприлюднення плану-графіка проведення документальних перевірок на офіційному веб-порталі ДФС до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки (п. 77.1 ст. 77 Кодексу).

 

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

 

01.12.2016  [08:55]

Проведення позапланової перевірки за звернення платника

У листі від 28.10.2016 №11397/Є/99-99-14-03-03-14 ДФС України надала роз’яснення щодо проведення позапланової перевірки за зверненням платників.

Зазначено, що документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених Податковим кодексом України (п. 75.1 ст. 75 Кодексу).

Згідно із абзацом четвертим п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75 Кодексу документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених  Кодексом.

Разом з тим у разі надходження заяви платника податків про проведення перевірки з урахуванням п.78.2 та п.78.4 ст.78 Кодексу керівником контролюючого органу може бути прийнято рішення про проведення перевірки такого платника податків. При цьому слід звернути увагу, що у Кодексі відсутня норма щодо обов’язкового проведення контролюючим органом перевірки за заявою платника податків та строків для прийняття рішення про призначення такої перевірки. 

 

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

 

На Хустщині зростають надходження єдиного податку

З початку 2016 року платники м. Хуст та Хустського району, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету 17,9 млн грн єдиного податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року сплата податку зросла на 6 млн грн, тобто на 50 відсотків.

У жовтні фізичні особи-підприємці сплатили до бюджету 1,7 млн грн податку.  Юридичні особи, які використовують спрощену систему, сплатили 311 тис грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 569 тис грн, тобто на 41 відсоток.

Хустська ОДПІ звертає увагу, що ДФС у підкатегорії 107.08 системи «ЗІР» повідомила, що для отримання фізособою-єдинником довідки про доходи за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, нею подається декларація з позначкою «Довідково», і в полі «місяць» поля 02 декларації зазначається номер календарного місяця, за який подається декларація з позначкою «Довідково». Водночас охочим отримати довідку про доходи за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, Податковим кодексом України не визначено строку подання декларації з типом «Довідково».

 

За матеріалами Хустської ОДПІ 

 

 

Оподаткування успадкованого майна нерезидентом

ДФС України у листі від 07.10.2016 р. № 10619/Е/99-99-13-02-03-14 повідомлено, що до вартості будь-якого об’єкта спадщини (квартири), одержаного спадкоємцем — нерезидентом в Україні від спадкодавця-резидента, незалежно від їх ступеня споріднення зі спадкодавцем, застосовується ставка податку на доходи фізичних осіб 18 % та військового збору 1,5 %. При цьому спадкоємець — нерезидент зобов’язаний сплатити податок та збір до нотаріального оформлення об’єкта спадщини.

Зазначено, що відповідно до абзацу восьмого частини другої ст. 7 Закону України від 12.07.2001 р. № 2658-III «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» проведення оцінки майна є обов’язковим у випадках оподаткування майна згідно з законом, крім випадків визначення розміру податку при спадкуванні власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою.

 

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

Які суми не включаються до складу доходу ФОП-платника єдиного податку?

Відповідно до п. 292.11 ст. 292 Податкового кодексу України до складу доходу, визначеного пп. 1 п. 292.1 ст. 292 ПКУ, не включаються:

суми податку на додану вартість;

суми фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, отриманої та поверненої протягом 12 календарних місяців з дня її отримання, та суми кредитів;

суми коштів цільового призначення, що надійшли від Пенсійного фонду та інших фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з бюджетів або державних цільових фондів, у тому числі в межах державних або місцевих програм;

суми коштів (аванс, передоплата), що повертаються покупцю товару (робіт, послуг) - платнику єдиного податку та/або повертаються платником єдиного податку покупцю товару (робіт, послуг), якщо таке повернення відбувається внаслідок повернення товару, розірвання договору або за листом-заявою про повернення коштів;

суми коштів, що надійшли як оплата товарів (робіт, послуг), реалізованих у період сплати інших податків і зборів, встановлених ПКУ, вартість яких була включена до загального оподатковуваного доходу фізичної особи - підприємця;

суми податку на додану вартість, що надійшли у вартості товарів (виконаних робіт, наданих послуг), відвантажених (поставлених) у період сплати інших податків і зборів, встановлених ПКУ;

суми коштів у частині надмірно сплачених податків і зборів, встановлених ПКУ, та суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що повертаються платнику єдиного податку з бюджетів або державних цільових фондів.

 

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

Плата за землю – вагоме джерело надходжень до бюджету Хустщини

З початку 2016 року в м. Хуст та Хустському районі сплачено понад 11,8 мільйонів гривень плати за землю, з яких 8,3 мільйони гривень сплатили юридичні особи, фізичними особами було внесено 3,5 мільйони гривень.  Порівняно з відповідним періодом минулого року фактичні надходження з плати за землю збільшились на 4,3 мільйони гривень, тобто на 60 % і досягти таких результатів вдалося завдяки ефективній роботі податкових інспекторів.

Водночас Хустська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Платники плати за землю, крім фізичних осіб, самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному податковому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому Податковим кодексом України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення.

Сплата податку юридичними особами здійснюється щомісячно рівними частками, фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Слід наголосити, що кошти у вигляді земельного податку та орендної плати за користування земельними ділянками спрямовуються до скарбнички місцевого бюджету, – а отже своїми своєчасними платежами власники землі та землекористувачі підтримують соціально-економічний розвиток свого села, селища та міста.

За матеріалами Хустської ОДПІ

 

Які терміни зберігання первинних документів платниками податків?

Державна фіскальна служба України  листом від 19.09.2016 №20303/6/99-99-15-02- 02-15 повідомила про терміни зберігання первинних документів.

У листі зазначено, що відповідно до пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

     Також платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені вищевказаною статтею.

     Відповідно до пункту 44.3 статті 44 Кодексу платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених у пункті 44.1 статті 44 Кодексу, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання – з передбаченого Кодексом граничного терміну подання такої звітності.

 

         За матеріалами Хустської ОДПІ

 

Перелік витрат, які дозволено включати до податкової знижки

Отримати знижку мають можливість всі громадяни України, які отримують дохід у вигляді заробітної плати і сплачують податок на доходи фізичних осіб. 

До даного переліку включається: 

 

читати повністю

 

До якого контролюючого органу необхідно звертатись власнику декількох об’єктів нерухомості для проведення звірки даних ?

Відповідно до п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

За матеріалами Хустської ОДПІ


Новини

20.09.2017 [16:18]

Огляд несанкціонованих сміттєзвалищ в районі.

 

20.09.2017 [16:13]

Три нові автомобілі швидкої медичної допомоги передали на Хустщину.

 

20.09.2017 [16:08]

На стадіоні «Колос» (смт. Вишково) відбулася районна спартакіада

 

14.09.2017 [09:26]

Оголошення!

 

14.09.2017 [08:18]

Розклад руху автобуса Шаян - озеро Синевир

 

Псилання

Офiцiйне представництво Президента України Веб-портал органiв виконавчої влади України Верховна Рада України Закарпатська Обласна Рада Обласна гаряча лінія Teplo.gov.ua Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України Національна дитяча гаряча лінія Державний реєстр виборців Міністерство доходів і зборів України

Створено студією Вебрики


Хустська районна державна адміністрація.
2004-2011